بهترین افزونه سئو وردپرس در سال 2023

بهترین افزونه سئو وردپرس در سال 2023

در این مقاله 23 افزونه سئو وردپرس را که در سال 2023 باعث رشد کسب و کار ما می شود را بررسی خواهیم کرد. مزایا و معایب هر کدام از این پلاگین ها را نیز خواهیم گفت تا در نهایت به یک جمع بندی برسید و بهترین افزونه سئو وردپرس را انتخاب و در سایتتان نصب نمائید.

23 افزونه برای سئو وردپرس را در ادامه به شما معرفی خواهیم نمود که ممکن است بسیاری از آن ها را نشناسید اما پلاگین های خوبی هستند.

لیست افزونه های سئو وردپرس:

  1. yoast seo
  2. Rank Math
  3. seo press
  4. All in One SEO Pack
  5. W3 Total Cache
  6. SEOquake
  7. Broken Link Checker
  8. Premium SEO Pack
  9. WP Meta SEO
  10. Rankie
  11. Structured Content
  12. Squirrly SEO
  13. Republish Old Posts
  14. Automatic Image Alt Attributes
  15. Assets Manager
  16. SEMrush SEO Writing Assistant
  17. All In One Schema Rich Snippets
  18. Analytify
  19. Really Simple SSL
  20. Anti-Spam
  21. Rock Convert
  22. Quick Page/Post Redirect
  23. ShortPixel

افزونه های سئو وردپرس چیست؟

افزونه های سئو وردپرس در واقع ابزار هایی برای راحت تر کردن اقدامات سئویی است که درون یک سایت انجام می شود. این افزونه ها بسیاری از پارامترهای سئو را در نظر می گیرند و مشکلات سئویی محتوای شما را به شما اطلاع می دهد. می توانید پس از نصب یکی از این افزونه ها به راحتی و با سرعت بیشتری محتواهای ارزشمند و سئو شده تولید نمائید.

بهترین افزونه سئو وردپرس در سال 2023

1. افزونه رنک مث

این افزونه بسیار معروف و محبوب می باشد و امکانات بسیار عالی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. می توان گفت بهترین افزونه سئو وردپرس در سال 2023 افزونه رنک مث می باشد. برخی از ویژگی های این افزونه عبارتند از :

  • ابزار تجزیه و تحلیل پیشرفته سئو
  • اتصال به سرچ کنسول گوگل
  • بهینه سازی برای شبکه های اجتماعی
  • تنظیمات بهینه پیشفرض این افزونه
  • ادغام با اسنیپت ها
  • درون ریزی سایر تنظیمات افزونه

2. افزونه یوآست سئو

افزونه یوآست سئو وردپرس یکی از معروف ترین و محبوب ترین افزونه های سئو وردپرس است. دلیل محبوبیت این افزونه راحتی کار با آن و دارا بودن مهمترین فاکتورهای سئو محتوا است که هر متخصص سئویی می تواند به راحتی با آن کار کند.

3. افزونه seo press

افزونه سئو پرس افزونه ای قدرتمند برای سئو است و استفاده از آن بسیار راحت بوده و ویژگی هایی که از یک افزونه سئو انتظار می رود را داراست. ویژگی هایی مانند : تغیر مسیر، عناوین سئو و توضیحات، تصویر و محتوای سئو شده مناسب که برای تازه کاران سئو می تواند بسیار کاربردی باشد. برخی ویژگی های پیشرفته تر نیز برای کسانی که تجربه کافی در زمینه سئو دارند نیز قرار داده که بسیار عالی است.

4. افزونه All in One SEO Pack

یکی دیگر از افزونه های محبوب سئو که مشابه yoast seo است افزونه All in One SEO Pack می باشد. این افزونه به خوبی به بهینه سازی سایت و محتوای شما برای کسب نتایج برتر کمک می کند. این افزونه ویژگی های بسیار عالی همچون بهینه سازی کلمات کلیدی، تولید متا تگ و ایجاد نقشه سایت xml است.

5. افزونه W3 Total Cache

این افزونه به افزایش سرعت سایت شما بسیار کمک می کند. یکی از افزونه های بسیار کاربردی برای وبسایت هایی که بازدیدکننده های زیادی دارند این افزونه است زیرا تا حد زیادی سرعت را در سایت شما به کمک بهینه سازی های مختلفی که دارد بهبود می بخشد.

6. افزونه SEOquake

یک افزونه است که بر روی گوگل کروم نصب می شود و بر روی سایت شما به صورت مستقیم نصب نیست. این افزونه برای یک بررسی کلی می تواند کاربردی باشد اما اطلاعات خیلی زیادی به شما نمی دهد و نمی توان به صورت کامل بر روی آن حساب باز کرد. اما می تواند افزونه کاربردی باشد زیرا برخی موارد کلی مانند تعداد لینک های داخلی و خارجی یک صفحه و … را به ما نشان می دهد.

همانطور که از اسمش پیداست این افزونه لینک های شکسته یک سایت را بررسی می کند و از آنجایی که لینک های شکسته در سایت می تواند تأثیر بسیار بدی بر روی سئو سایت داشته باشد با اصلاح آن ها بهبود رتبه چشمگیری را تجربه خواهید نمود.

8. افزونه Premium SEO Pack

یکی از افزونه های بسیار عالی برای بهینه سازی وبسایت شما افزونه Premium SEO Pack می باشد. این افزونه به بهبود لینک سازی داخلی شما کمک می کند که بسیار در سئو سایت موثر می باشد. همچنین کار بهینه سازی تصاویر شما را نیز انجام می دهد. همچنین با کمک این افزونه می توانید از اسنیپت های پیشنهادی استفاده کنید تا در نتایج جستجو بهتر دیده شوید.

9. افزونه WP Meta SEO

اگر متخصص سئو هستید یا وبسایتی دارید که مدت زمان زیادی راه اندازی کرده اید و دارای صفحات زیادی است که باید فرایند سئوسازی آن ها انجام شود بهتر است توجه بیشتری به این افزونه داشته باشید. افزونه WP Meta SEO به شما کمک می کند به صورت همزمان چندین صفحه از سایتتان را سئو کنید و به فرایند سئو سایت شما سرعت می بخشد.

10. افزونه Rankie

این افزونه به تجزیه و تحلیل نمایش کلی موتورهای جستجو کمک می کند. نقش اصلی این افزونه ردیابی عملکرد های سئو شما و تأثیر آن در نتایج جستجو است. برای کسانی که به اندازه گیری دقیق نتایج هر اقدامی در سئو علاقه مند هستند کمک زیادی می تواند بکند.

11. افزونه Structured Content

اگر می خواهید شما هم همانند دیگر وبسایت ها که از سوالات متداول در نتایج جستجو استفاده کرده اند، استفاده نمائید می توانید این افزونه را نصب نمائید. این افزونه این قابلیت را به شما می دهد که شانس کلیک بیشتری با قرار دادن سوالات متداول داشته باشید.

12. افزونه Squirrly SEO

افزونه Squirrly SEO یک افزونه برای تازه کاران حوزه سئو است که کار با آن بسیار ساده و راحت است. از ویژگی های و امکانات اصلی این افزونه می توان به بهترین کلمات کلیدی برای وبسایت ، آمار و اخبار مربوط به سئو و سئو ممیزی اشاره نمود.

13. افزونه Republish Old Posts

افزونه Republish Old Posts برای بروزرسانی پست های قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد و از اسمش کاملاً مشخص است به چه منظوری استفاده می شود. شما با این کار می توانید پست های قدیمی خودتان را در صفحه اصلی و به کاربران جدید نشان دهید تا مقالات قبلی شما را مطالعه کنند و به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند.

14. افزونه Automatic Image Alt Attributes

این افزونه بر اساس نامی که برای هر عکس انتخاب و آن را در سایتتان آپلود می کنید به صورت خودکار برای آن ALT تصاویر را قرار می دهد. برای صرفه جویی در وقت می توانید از این افزونه استفاده نمائید اما همیشه پیشنهاد می کنیم به صورت دستی این موارد را تکمیل نمائید.

15. افزونه Assets Manager

افزونه Assets Manager یک افزونه کاربردی برای جلوگیری از مصرف بیش از حد منابع سایت شما است. در بسیاری از صفحات سایتتان شما نیاز ندارید بسیاری از پلاگین ها فراخوان و برای کاربران لود شود. با کمک این افزونه می توانید افزونه های غیر ضروری را در صفحاتی خاص غیرفعال نمائید.

16. افزونه SEMrush SEO Writing Assistant

افزونه SEMrush SEO Writing Assistant به اندازه سایر افزونه های وردپرس مورد استفاده قرار نمی گیرد و افزونه ای ضروری به حساب نمی آید؛ اما افزونه ای است که با اتصال به حساب کاربری semrush محتوای شما را بررسی و پیشنهاداتی برای بهتر شدن محتوای شما ارائه می دهد.

17. افزونه All In One Schema Rich Snippets

این افزونه به شما کمک می کند هر نوع اسنیپتی که می خواهید در یک صفحه ایجاد نمائید و با کمک آن رتبه بهتری در نتایج جستجو کسب نمائید.

18. افزونه Analytify

بسیاری از افراد می دانند که گوگل آنالیتیکس آمار های بسیار خوبی مانند نرخ پرش، میزان ماندگاری کاربران و نرخ خروج و موارد دیگر به ما می دهد اما واقعیت این است که تنها هر از چند گاهی این آمار را بررسی می کنند. این افزونه به شما کمک می کند به صورت مستقیم از داخل پنل کاربری سایتتان به گوگل آنالیتیکس وصل شده و آمار را مستقیم از پنل کاربری سایتتان مشاهده نمائید.

19. افزونه Really Simple SSL

افزونه ای بسیار کاربردی و عالی در وردپرس که نسخه رایگان آن نیز تا حد زیادی برای شما مفید خواهد بود افزونه Really Simple SSL می باشد. این افزونه به شما کمک می کند تمامی ریدایرکت های http به https را به صورت کاملاً هوشمند و خودکار انجام دهید بدون نیاز به اینکه حتی یک خط کد نیاز باشد بزنید تمام کارها را به سادگی برای شما انجام می دهد. با این کار شما سایتی امن خواهید داشت که به بهبود رتبه سئو سایت شما کمک خواهد کرد.

20. افزونه Anti-Spam

امروزه در هر سایتی افراد مختلف به دنبال این هستند تا با کامنت گذاشتن سایت خودشان را تبلیغ کنند و اگر هواستان به این موضوع نباشد سایت شما تبدیل به مکانی برای تبلیغ سایت های مختلف خواهد شد. با نصب افزونه Anti-Spam می توانید بسیاری از نظرات تبلیغاتی و اسپم را فیلتر نمائید.

21. افزونه Rock Convert

گاهی نیاز است برای ایجاد نرخ تبدیل بیشتر در قسمت های مختلف یک محتوا بنر قرار دهید و این کار به صورت دستی زمان زیادی از شما می گیرد؛ بنابر این می توانید با نصب این افزونه به صورت خودکار در قسمت های مختلف محتوا بنر خودتان را نمایش دهید.

22. افزونه Quick Page/Post Redirect

با کمک این افزونه خیلی سریع و راحت می توانید به دوصورت محتوای خودتان را به صفحه ای دیگر ریدایرکت نمائید. یکی از طریق باکس کوچکی که در هر پست برای این کار در نظر گرفته شده است و روش دیگر از طریق قسمت ریدایرکت 301 است که به این منظور در پنل کاربری شما افزوده خواهد شد.

23. افزونه ShortPixel

یکی از فاکتورهای مهم در سئو محتوا انتخاب تصاویر مناسب در بین محتوا برای تجربه کاربری بهتر است. زمانی که کاربر شما به تصاویر زیادی در یک محتوا نیاز دارد می تواند حجم زیاد تصاویر برایتان مشکل ساز شود و لود صفحه بسیار کند شود. به همین منظور افزونه ShortPixel بدون افت کیفیت، حجم تصاویر شما را کاهش می دهد و این باعث افزایش سرعت لود آن صفحه در سایت شما می شود.

منبع : https://rockcontent.com/blog/seo-plugins/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال این محتوا در شبکه های اجتماعی:

مقالات پیشنهادی